4 Nisan 2011 Pazartesi

kredi kartındaki mantık hatası :)


kredi kartının ilk çıktığı zamanlar değil topu topu iki üç sene öncesi.. bir üniversite bitirmiş diğerinin son sınıfında gayet akıllı bir arkadaş.. bir iki senedir kredi kartı kullanan kredi kartıyla yeni tanışmış bir insan da değil... bir gün geldi çok sayıda kitap alacağım neresi en çok taksit yapıyor dedi.dedim internetten al hem ucuz hem çok taksit yapıyor. iyi de dedi daha önce netten alışveriş yapmadım sakat bir durum olmasın. yok oğlum güvenli kredi kartı numaranı filan istiyorlar yazıyosun evine geliyo bir zorluğu sakatlığı yok dedim tamam dedi gitti.
ertesi gün gördüm aldın mı lan kitapları dedim.yok olmuyo a.q dedi.
-nasıl olmuyor lan
-abi kredi kartı numarasını arkadaki sayıyı mayıyı hepsini doğru girdim.kart geçerli değil yazısı çıkıyor bütün gün uğraştım bankayı aradım kartta sorun yok işleme açık dediler ama olmadı bir türlü
-allah allah ilginç bir şeyi yanlış yazıyor olmayasın iyice kontrol ettin mi?
-ya tabi abi 16 haneli numarayı 50 kere kontrol ettim.arkadaki son üç rakamı da yazdım. son kullanma tarihinden de eminim.
-eminim?
-eminim abi en son dün kullandım gömlek aldım.
-dün? gömlek?
-hatta belki o gözükmüyordur diye ondan önceki kullandığım günü de denedim 3 gün önce dvd almıştım
-....
-bu günü de denedim sonuçta alışveriş yapamasam da kullanmaya kalktım son kullanma tarihine bugünü de yazdım ama hiç biri olmuyor
-(mavi ekran) son kul-lan-ma ta-ri hi...
-evet abi onu sorması çok saçma zaten ne bileyim aylar önce kullandımsa nerden bilecem ki yıl da yazdırmıyo zaten gün ve ay soruyor çok saçma
-di mi çok saçma gün ve ay değil o ay ve yıl
-hah onu da denedim
-laaaaaaaaaaaaaan ama senin kartı son kullandığın tarihi sormuyo lan kartın son kullanma tarihi var üstünde süt gibi a.q
-siktiir
-hayret kartın üstüne benim son kullandığım tarihi bilip de nasıl yazıyorlar diye sormadın.
-yok lan anladım
-hadi canım
-vay a.q ... o zaman ben bankaya yazdığım şikayet dilekçesini geri alayım
- e al o zaman...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder